17
MODUŁÓW
36
ZESTAWÓW
18
CZŁONKÓW ZESPOŁU
2
BIURA
9280
KLIENTÓW
14785
DOSTARCZONYCH APTECZEK

Tworzone przez specjalistów

Apteczki modułowe TRAUMA KIT stworzone zostały przez specjalistów pierwszej pomocy i ratownictwa. Wyposażone w najwyższej jakości materiały umożliwiają skuteczne udzielenie pomocy poszkodowanemu. Dedykowane konkretnym zdarzeniom, mogą zostać z powodzeniem użyte, jako samodzielne apteczki lub tworzyć zestawy. Duży wybór konfiguracji sprosta indywidualnym potrzebom.

O nas

Kierujemy się myślą zarówno o poszkodowanych, jak i niosących pomoc.

Wieloletnie doświadczenie w branży bezpieczeństwa, wiedza oraz praktyka zaowocowały ideą stworzenia systemu apteczek modułowych. 

 

W branży bezpieczeństwa jesteśmy już długo, jednak za każdym razem, gdy słyszeliśmy o akcjach udzieleniu pierwszej pomocy zanotowaliśmy swoje obserwacje z czym społeczeństwo ma największy problem podczas akcji. W ten sposób powstał pomysł na serię apteczek pierwszej pomocy, która została podzielona na konkretne sytuacje i przypadki jakie mogą się wydarzyć niespodziewanie każdemu z nas. Chcemy, aby każdy poszkodowany, niezależnie od miejsca w którym się znajduje mógł otrzymać jak najlepszą pomoc.

W doborowym składzie

Tworząc z najlepszymi, wiemy, że wychodzimy do ludźmi z najlepszymi materiałami do udzielenia natychmiastowej pierwszej pomocy. Takie niepozorne apteczki podnoszą standard i bezpieczeństwo miejsc pracy, urzędów czy naszych własnych domów. Cała praca, która składa się na szczegółowym i przemyślanym komponowaniu modułów została wykonana przez profesjonalistów od lat pracujących w ratownictwie, dzięki czemu Ty nie musisz się już o nic martwić podczas udzielania pierwszej pomocy.

Jakość

 Ponadto mamy pewność co do jakości produktów. Apteczki modułowe TRAUMA KIT są produkowane w naszych fabrykach, dzięki czemu sami możemy wcześniej sprawdzić jakość i dopuścić do dalszej produkcji lub poprawić i ulepszyć. Mamy pewność i gwarancję tego, że sprzedajemy najlepsze produkty, bowiem chodzi tu o ratowanie ludzkiego życia.

Każda saszetka jest wykonana z materiału Cordurowego co przekłada się na wysoką odporność.

Tablica z dibondu wraz z transparentnymi kieszeniami z plexi. Dzięki takiemu rozwiązaniu każda saszetka jest dobrze widoczna.

FAQ

PRODUKTY

Czym jest TraumaKit?

Produkujemy najwyższej jakości apteczki modułowe, w ścisłej współpracy z najlepszymi i najbardziej innowacyjnymi producentami i fabrykami na świecie, używając najlepszych dostępnych materiałów.

Każdy tworzony przez nas produkt jest istotną częścią kompletnego systemu. Sprzedaż odbywa się bezpośrednio od nas, bez pośredników. Oznacza to, że możemy sprzedawać produkty premium po korzystnej cenie. Prowadzimy działalność od ponad 10 lat.

Gdzie mogę kupić produkty TraumaKit

Online w sklepie traumakit.eu oraz aedmax24.pl, na platformie sprzedażowej Allegro oraz w siedzibie naszej firmy. 

Dlaczego wybrać apteczki TraumaKit?

Tworzymy produkty o ponadczasowym designie i składzie, z najwyższej jakości materiałów. Konfekcjonujemy je w naszej manufakturze. System modułowy, który stanowi podstawę konceptu pozwala na dowolną konfigurację zestawów. 

Czy TraumaKit to wyrób medyczny?

Apteczki Trauma Kit zostały zgłoszone jako zestawy zabiegowe do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Jednym z zadań jednostki jest ochrona życia, zdrowia i bezpieczeństwa pacjentów oraz użytkowników wyrobów medycznych. Złożenie powiadomień w urzędzie daje możliwość sprzedaży produktów z 8% stawką VAT.

Kto stoi za TraumaKit?

Za TraumaKit stoi firma AEDMAX.PL, którą tworzą ratownicy, strażacy, pielęgniarze, specjaliści ds. technologii – zespół zaangażowanych profesjonalistów współpracujących przy wdrażaniu programu dostępu do wczesnej defibrylacji (PAD). Mamy doświadczenie w wyposażaniu w aparaty do defibrylacji służb ratowniczych, korporacji, sklepów, urzędów, gmachów użyteczności publicznej. Znamy rynek, mamy szeroki przegląd urządzeń i doświadczenie w diagnozowaniu potrzeb klientów, którzy poszukują takich rozwiązań. Nasza polityka obsługi zamówień opiera się na porozumieniu – dogłębnym zrozumieniu oczekiwań i potrzeb klienta, analizie warunków jakie kształtuje jego środowisko pracy, oraz pełnej otwartości na wszelkie pojawiające się zmienne.

Dlaczego cena TraumaKit jest tak atrakcyjna?

Kiedy kupujesz produkt w sklepie, około 50% tego, co płacisz, trafia do sklepu. Często jest importer, który potrzebuje 25%, a reszta trafia do marki i fabryki. System ten w konsekwencji obniża koszty produkcji w krajach o niskich płacach, jednocześnie podnosząc ceny konsumpcyjne na drugim końcu. Ponieważ sami sprzedajemy nasze produkty, możemy obniżać ceny, zarabiać dla siebie i nadal płacić więcej naszym fabrykom.

ZAMÓWIENIE

Czy mogę zwrócić swoje zamówienie?

Oczywiście możesz zwrócić zamówione towary w terminie 30 dni bez ponoszenia kosztów oraz bez podawania przyczyny.

Czy będę na bieżąco informowany o stanie mojego zamówienia?

W ramach sklepu internetowego możesz wybrać z oferty poszczególne produkty oraz poprzez kliknięcie ikonki „do koszyka” zbierać je w elektronicznym koszyku na zakupy. Wiążące zamówienie dochodzi do skutku dopiero wówczas, kiedy wprowadzisz wszystkie dane niezbędne do wykonania umowy, potwierdzisz przyjęcie do wiadomości Ogólnych warunków sprzedaży, oraz klikniesz na ikonkę „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Do chwili naciśnięcia tej ikonki możesz w każdej chwili zmienić lub poprawić zamówienie, jak również zmienić dane podane do zamówienia.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz drogą mailową wygenerowane automatycznie potwierdzenie zamówienia. W potwierdzeniu tym wskazane będą dane Twojego zamówienia, jak również Ogólne warunki sprzedaży. Jeżeli w ramach składania zamówienia nie wydrukujesz danych dotyczących zamówienia, jak również Ogólnych warunków sprzedaży, radzimy Ci wydrukowanie i zachowanie maila potwierdzającego zamówienie w zasobach elektronicznych. Poprzez potwierdzenie otrzymania zamówienia nie dochodzi do zawarcia umowy; potwierdzenie otrzymania zamówienia dokumentuje jedynie fakt, że Twoje zamówienie dotarło do sklepu.

Do zawarcia umowy na podstawie zamówienia dojdzie, o ile zamówienie zostanie przez nas przyjęte, o czym powiadomimy Cię w osobnej wiadomości e-mail.

Czy moje dane osobowe są rzeczywiście bezpieczne w sklepie internetowym traumakit.eu?

Tak. Zastosowanie najnowocześniejszych technik szyfrujących SSL w obszarze koszyka zakupowego sklepu internetowego zapewnia optymalną ochronę Twoich danych osobowych. Dane adresowe wykorzystywane są wyłącznie do zrealizowania dostawy. Aby dodatkowo zabezpieczyć transakcje kartą kredytową, wymagamy podania numeru kontrolnego, umieszczonego na karcie kredytowej (numer CVC2 lub CVV2). Numery te nie są zapisane na pasku magnetycznym Twojej karty i nie są zarejestrowane podczas potwierdzenia płatności.

Czy towar znajdujący się w moim koszyku jest automatycznie zarezerwowany dla mnie?

NIE, produkty są rezerwowane w momencie przejścia do procesu zakupowego. W sporadycznych przypadkach może się okazać, że mimo rezerwacji produktu zostanie on wyprzedany.

Czy mogę zadecydować, która firma kurierska zajmie się dostawą mojego towaru?

Podczas składania zamówienia decydujesz, która firma dostarczy Twój towar: InPost lub DHL.

Opcjonalnie zamówienie możesz odebrać w siedzibie firmy AEDMAX.PL.

DOSTAWA

Czy towar może zostać wysłany pod dowolny adres?

Tak. Jeśli w standardowych godzinach pracy firmy kurierskiej nie ma Cię w domu, możemy dostarczyć towar również do miejsca pracy, do sąsiadów lub do przyjaciół. Wystarczy, że podasz żądany adres dostawy w trakcie składania zamówienia.

Czy możliwe są dostawy za granicę?

Tak. Sklep internetowy traumakit.eu realizuje dostawy na terenie Europy.

Jak długo trwa dostawa?

Standardowy czas dostawy (dostawa InPost, UPS, DPD) wynosi od 2 do 6 dni roboczych od momentu potwierdzenia otrzymania zamówienia.

PŁATNOŚĆ

W jaki sposób mogę zapłacić?

Do wyboru masz: Płatność kartą przy odbiorze w siedzibie firmy: Emaliowa 28E, 02-2095 Warszawa, Szybki przelew za pośrednictwem Przelewy24, Tradycyjny przelew bankowy, Płatność ratalna za pośrednictwem Przelewy24.

Jakie karty kredytowe są akceptowane?

Sklep internetowy traumakit.eu akceptuje karty VISA oraz MasterCard.

Co to jest autoryzacja?

Jeśli przy realizacji zamówienia jako metodę płatności wybierzesz kartę kredytową, przeprowadzona zostanie następnie autoryzacja odpowiedniej kwoty. W ramach tej standardowej autoryzacji zostanie na przykład sprawdzone, czy zastosowana karta jest ważna i czy dostępny limit kredytu jest wystarczający. Należy zwrócić uwagę, że przy autoryzacji naliczonej kwoty zakupu chodzi tylko o rezerwację. Obciążenie konta rzeczywistą kwotą rachunku ma miejsce dopiero po wysłaniu towaru.

ZWROTY, ZWROT PIENIĘDZY I REKLAMACJE

Czy mogę dokonać zwrotu?

Oczywiście możesz zwrócić zamówione towary w terminie 30 dni bez ponoszenia kosztów oraz bez podawania przyczyny. Towar nie może nosić śladów użytkowania, oraz być kompletny.

Zwróciłam/-em towar, kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot pieniędzy następuje bez zbędnej zwłoki, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa do odstąpienia od niniejszej umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towarów lub do czasu dostarczenia nam dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi najwcześniej.

Jako potwierdzenie odbioru wysyłamy wiadomość e-mail, w której informujemy o ilości zwróconych artykułów i wysokości zwracanej kwoty.

Zwrot pieniędzy dokonywany jest tą samą metodą płatności, której użyto podczas zamówienia, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat w związku z tym zwrotem. W zależności od metody płatności może minąć 8 do 10 dni roboczych zanim zwrócona kwota pojawi się z powrotem na koncie karty kredytowej lub koncie bankowym.

W przypadku wyboru płatności za pobraniem prosimy o podanie na formularzu zwrotnym numeru konta bankowego, na które przelejemy kwotę zwrotu.

Na jaki adres wysłać zwrot?

Zwroty prosimy wysyłać na adres:
AEDMAX.PL SP. Z O.O.
Emaliowa 28E, 02-295
Warszawa

W jakim terminie muszę zareklamować wadliwy towar?

Jeśli artykuł nie spełnia standardów jakości, można go oczywiście zareklamować w ustawowym terminie. Prześlij zakwestionowany towar z krótkim wyjaśnieniem i danymi bankowymi.

W jaki sposób otrzymam zwrot kosztów w przypadku wysyłki zwrotnej?

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w początkowej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Masz pytania?

Masz specjalne potrzeby? Potrzebujesz indywidualnego doboru modułów?
Napisz do nas.

    Imię (wymagane)

    Mail (wymagane)

    Treść wiadomości